Reklama
 
Blog | Kateřina Mahdalová

Povídání o sexu

„Mami, co je to sex?“

M. mi kouká přes rameno a čte blikající reklamu: „Přineseme vám více sexu i prázdnin.“ Rychle zavírám okno prohlížeče v naději, že si tuhle mizerně zformulovanou větu nezapamatuje. „To je, když se dva lidi mají rádi, objímají se, líbají, … a teď mazejte oba do vany.“
Pouštím se do psaní, blíží se uzávěrka a článek mám hotový jen z poloviny.

„Mami, my tu máme sex, pojď sem!“ volá M. „My máme sex,“ opakuje po ní tříletý synek a zalyká se smíchy, což mě uklidňuje. Dlaždičky plné vody, jen tak tak chytám balanc… Mrňata se objímají.
„Krása. Samotný objímání ale není sex. A ten je stejně pro dospěláky, který nejsou příbuzný, a ne pro prvňačku a jejího malýho brášku. Vytřeš prosím potom tu podlahu?“
„Proč nemůžu mít sex s bráchou?“
„Protože by se ti mohly narodit vážně nemocný děti.“
„My se narodili ze sexu?“
„Jo. A z lásky. Bez lásky to nejde.“
„Co je to láska?“
„To je moc příjemnej pocit… když někoho miluješ.“
„Já miluju Pavlíka.“

Tohle tajemství mi M. sdělila už před časem a radila se se mnou, které ze čtyř papírových srdíček má Pavlíkovi věnovat. Shodly jsme se, že nejhezčí je puntíkované. Druhý den ho M. donesla zpátky domů, protože ho zapomněla předat. Pak namalovala ještě hezčí, pruhované. Potom s hvězdičkami. Pak ještě dalších osm, každé s jiným vzorem. Všechna pečlivě vystřihla a schovala do průsvitných desek. Po prázdninách je Pavlíkovi všechna předá a možná mu namaluje ještě něco jiného. To se ještě uvidí.

Usedám zpátky k počítači, otvírám Google:

„Je třeba vysvětlit, že sex je normální, přirozená, ovšem soukromá věc.“

„Hlavně nepropásněte dobu, kdy se o tom dá normálně mluvit a děti se ještě nestydí.“

„Muž zasune pindíka do dírky a z pindíku přejde spermie (malý puleček), který si hledá vajíčko, které v sobě má žena (maminka), a když se mu podaří to vajíčko najít, tak z toho vznikne miminko.“

„Nejlepší je zalistovat společně v nějaké encyklopedii.“

Vyruší mě podivné šplouchání, bublání a tlumený smích.
„Co tam děláte?“
„Hrajeme si na splachovací záchod,“ letí ke mně odpověď.

Zavírám internetové diskuse, vracím se k rozepsanému článku. Povídání o sexu ještě chvíli počká.

Reklama